Hem >  Frakt & Returer

Frakt & Returer

Som vanligt skickas din beställning inom 1-3 arbetsdagar efter att vi mottog din betalning för att bekräfta din leveransadress. Alla paket måste vara närvarande

Vid mottagande av betalning kommer ett spårningsnummer att tillhandahållas via e-post.

Beställningar (inom 12-24 timmar)

Efter beställning, kolla din mail här för att få orderbekräftelse! Orderbekräftelsemeddelandet skickas till dig. Det tar 7-9 arbetsdagar att komma fram till din dörr. Dessutom behöver vi två dagar, orderbehandling och leverans. Inom 24-48 timmar skickar vi dig ett paketnummer när du får din order.

Order Avbeställning (inom 6-8 timmar)

För att avbryta beställningen måste beställas innan beställningen har skickats. Eftersom vi hanterar så snabbt som möjligt inom 6-8 timmar efter orderet av alla beställningar, så kan vi inte alltid avbryta en order efter det att den har placerats. Jag hoppas att du kan förstå denna viktiga punkt. Efter beställningen har skickats behandlas som en avbeställningsförfrågan, i enlighet med returpolitiken. Om du vill avbryta beställningen före skeppet får vi en provision betald 8% belopp. Hur kan du förstå denna nyckelpunkt.

Retur (inom 30 dagar från mottagandet av paketet)

Vi accepterar bara att returnera följande tre skäl.

1. Fel storlek

2. Artiklar skickas fel

3. Defekt objekt

Ta emot fel objekt eller defekt objekt, meddela oss inom 1-2 dagar efter mottagandet av varor, för att kvalificera för återbetalning eller utbyte. Om du misslyckas med att meddela oss en snabb anmälan, tillåter den inte att du returnerar eller byter ut.

Alla avkastningar måste vara godkända

För att få ett returtillstånd måste du kontakta kundservice för att få en återbetalningsinformation. Alla objekt måste returneras nya, inget slitage och tvättat tillstånd. Alla original taggar måste fortfarande vara fästade. Om du returnerar objekt utan tillstånd, kommer vi att vägra att acceptera eller inte återbetalas.

Fysisk skada som orsakas av användare av produkten gäller inte denna policy.

Vänligt meddelande: Det bästa sättet att skicka tillbaka, så att du kan få snabbare och sedan lösa dig snart.

Vänligt meddelande:

Vi inkluderar inte frakt retur, retur porto och hantering frakt och transportkostnader utväxlade föremål tillbaka till dig, du kommer att vara ansvarig. Vi rekommenderar att du skickar objektet när du lägger till, vårt eget skydd, vi kan inte vara ansvariga för borttagna spårningsförsändelser och försäkringar. Leverans- och betalningshantering (15% av beloppet) återbetalas inte.

Vi har rätt att inspektera returartiklar för att avgöra om produkten har använts, använts eller ändrats. Om returfodralet inte är ett villkor vid återförsäljning debiteras fraktkostnaden för kundens kreditkort och skodon returneras till kunden. Köparen betalar fraktkostnader för att returnera produkten och vi utesluter alla fraktkostnader för frakt. Återbetalningar kommer att returneras omedelbart efter det att dokumentet har utfärdats på kreditkortet som anländer.

Back